.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گازگرفتگی دو كارگر جوان ساروی در عمق چاه
دو كارگر جوان که درعمق ۱۲ متری چاه دچار گاز گرفتگی شدند با تلاش آتش نشانان و عوامل اورژانس نجات يافتند.

به گزارش شمال نیوز ، علی خراط مسئول ايستگاه يك سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری گفت:  طی تماس شهروندان  با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی حادثه گاز گرفتگی دو كارگر جوان در چاه اعلام شد .

وی افزود: بلافاصله ستاد فرماندهی عمليات، دو دستگاه خودروی امداد ونجات مجهز به تجهيزات كامل امدادی از ايستگاه سه و يك را به محل حادثه  واقع در اتوبان ساری به قائمشهر روستای گرجی كلا ، كوچه شقايق اعزام كرد.

مسئول ايستگاه يك سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری گفت: يكی از كارگران كه برای گرفتن ابزار كار در چاه رفته بود دچار گاز گرفتگی شد و كارگر دومی كه برای نجات وی به عمق چاه رفت نيز دچارگازگرفتگی شد و نتوانستند خود را از عمق چاه نجات دهند.

خراط افزود: با تلاش گروه امداد ونجات آتش نشانی با رعايت تمامی موارد ايمنی و بكارگيری تجهيزات امداد چاه هر دو كارگر جوان از مرگ حتمی نجات يافته و جهت اقدامات درمانی تحويل عوامل اورژانس شدند.

وی بر رعايت موارد ايمنی از سوی شهروندان، كارگران و پيمانكاران ساختمانی تاكيد كرد و گفت: كارگران برای جلوگيری از خطر گاز گرفتگی در چاه حتما از وسايل و تجهيزات ايمنی استفاده کنند  و شهروندان در صورت وقوع چنين حوادثی اقدام به ورود در چاه نكنند و ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفته و با اعلام آدرس دقيق و نوع حادثه از اتش نشانان كمك بخواهند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.